وزیر اقتصاد گفت: سیاست‌های موثری برای صادرات غیر نفتی طراحی شده و حمایت‌های قابل توجهی برای توسعه صادرات انجام می‌شود.
 
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه دولت در سال گذشته حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی داده است، اظهار کرد: دولت به رغم تحریم‌های ظالمانه سعی کرده طوری حرکت کند تا واردات مواد اولیه مشکل پیدا نکند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه دشمن با تمام قوا ایستاده تا نفت ایران صادر نشود، ادامه داد: دشمن می‌خواهد ارزی وارد کشور نشده و صادرات غیر نفتی ما کم شود.

دژپسند با بیان اینکه باید با کمک یکدیگر در مقابل توطئه‌های دشمن بایستیم، اضافه کرد: دولت در طول شبانه روز فکر می‌کند تا تولید آسیب نبیند و بیکاری در بین مردم بیشتر نشود.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه عوامل غیر اقتصادی نقش زیادتری در بازار ارز دارد، یادآور شد: باید این عوامل مدیریت شود و همه عوامل به این سمت سازمان داده شده که به حداقل برسد.

وی درباره افزایش صادرات غیر نفتی خاطر نشان کرد: سیاست‌های موثری برای صادرات غیر نفتی طراحی شده و حمایت‌های قابل توجهی برای توسعه صادرات انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم آن را افزایش داده و جایگزین نفت برای ارتقا و رشد افتصادی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
تنها چیزی که در کشور نداریم همین مدیریته که این شده وضعیتمون هیچ وقت هم درست نمیشه
آخرین اخبار