مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با حضور در دبیرخانه استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از آثار برگزیده دانش آموزان بازدید کرد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز به همراه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و دست اندرکاران امر با حضور در دبیرخانه استانی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از آثار برگزیده دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات بازدید کرد.

قربانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی در برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان، سطح برگزاری این دوره از مسابقات و آثار راه یافته به مرحله استانی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در این بازدید به بیان گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان استان پرداخت و گفت: این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاه حدود ۱۴۰ هزار دانش آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری شرکت کردند؛ گفت: حدود هزار و ۷۰۰ اثر به عنوان اثر برگزیده استانی انتخاب شدند.

به گفته نریمانی ۲۲۰ اثر برتر دانش آموزان استان ۲۱ و ۲۲ خردادماه سال جاری به دبیرخانه کشوری واقع در کانون سمیه تهران تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.