رئیس پلیس راه ایلام گفت: در اجرای طرح عملیاتی برخورد با خودرو‌های متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

توقیف ۴۲ دستگاه خودرو با بیش از ۱۰میلیون ریال خلافی در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام    ؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد راهنمایی رانندگی مکلف است مراتب را به مالک خودرو اعلام نماید و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام ننماید راهنمایی و رانندگی و پلیس راه مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می‌باشد.

وی افزود: رانندگانی که در محور‌های مواصلاتی استان، با ارتکاب تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها ایجاد ناامنی کرده و خط قرمز پلیس را رعایت نکنند در صورت مشاهده پلیس قطعاً برابر قانون با آن‌ها رفتار خواهد شد.

همتی زاده به رانندگان توصیه کرد که با استفاده از سامانه پلیس +۱۰ از میزان مبلغ خلافی و تخلفات خود اطلاع یافته و نسبت به پرداخت جریمه‌های پرداخت نشده اقدام کنند.

همتی زاده اظهار کرد: برخورد با رانندگان متخلف که امنیت جاده‌ها و راه‌ها را با انجام تخلفات حادثه ساز به خطر انداخته و باعث وقوع تصادفات ناگوار می‌شوند، در دستور کار پلیس استان ایلام است.

انتهای پیام/اس

توقیف خودرو در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.