اولین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان قصرشیرین به ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات عضو تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در اولین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان قصرشیرین فرماندار اولویت مسایل اجتماعی شهرستان را موضوع نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت : جامعه سالم جامعه‌ای است که مردم ان از آرامش روانی برخوردار بوده و شور و نشاط کافی داشته باشند.

وی گفت : در برهه کنونی و با توجه به مسایل اقتصادی و شایعه پراکنی برخی کشور‌های غربی در راستای ایجاد جو روانی و ناارامی اجتماعی میان کشور، توجه هر چه بیشتر به ارتقای شادی و نشاط اجتماعی ضرورت دارد و لازم است تمامی نهاد‌های ذیربط در کنار فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی به برنامه ریزی جهت سلامت روانی و ایجاد فضای شاد و مفرح اجتماعی اقدام نمایند.

تاتار در ادامه به تشریح برنامه‌های اجتماعی شهرستان جهت تعطیلات تابستان پرداخت و اهمیت پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان و جوانان با برنامه‌ها و کلاس‌های مفید و مفرح را اولویت اساسی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.

در پایان وی از برگزاری برنامه‌های مفرح در قالب تئاتر‌های خیابانی و جنگ‌های شادی، کلاس‌های هنری، تعیین تکلیف محلات حاشبه نشین و برگزاری جشنواره‌های مختص بانوان در تابستان جاری خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

جامعه سالم جامعه‌ای است که مردم ان از آرامش روانی برخوردار باشند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.