رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین گفت: جشنواره ملی بابونه در اواخر خرداد ماه به صورت ملی در منطقه نمونه گردشگری فندقلوی شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منوچهر نورزاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین در خصوص برگزاری جشنواره گل‌های بابونه گفت: جشنواره ملی بابونه در اواخر خرداد ماه به صورت ملی در منطقه نمونه گردشگری فندقلوی شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد فرهنگی و گردشگری با هدف شناسایی و معرفی قابلیت ها، استعداد‌های بی نظیر در حوزه توریسم و جذب سرمایه گذاری و رونق گردشگری شهرستان نمین و آشنایی با سنت‌ها، صنایع دستی وآئین‌های محلی مردم منطقه و ایجاد همدلی و وحدت در بین مردم با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین ادامه داد: شهرستان نمین با برخورداری از ۱۶ هزار هکتار جنگل فندقلو و گونه‌های متنوع گیاهی، دارویی و مناطق بی نظیر طبیعی، دریاچه جنگلی، مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال معدنی و صخره‌های منحصر بفرد می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران باشد.

وی افزود: با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و تلاقی با استان گیلان و وجود گردنه بی نظیر و زیبای حیران و همچنین دارا بودن آب و هوای متبوع پذیرای گردشگران و میهمانان از سراسر کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ع

جذب سرمایه گذاری و رونق گردشگری در شهرستان نمین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.