رئیس پلیس راه استان ایلام از آموزش مدیران شرکت‌های حمل کالا و مسافر در سطح استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: کارشناسان آموزش این پلیس در راستای تعطیلات عید فطر و شروع تعطیلات تابستانی یک دوره کلاس آموزشی توجیهی با محوریت آشنایی مدیران شرکت‌های حمل کالا و مسافر در خصوص ضوابط و مقررات حمل و نقل عمومی در سالن آمفی تئاتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار کردند.

وی ادامه داد: مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر مهمترین نقش در حوزه ایمنی ترافیک داشته و باید قبل صدور صورت وضعیت و بارنامه خودرو‌ها را از لحاظ فنی و تجهیزات ایمنی و مهار بار مورد بازبینی و نظارت قرار داده و پس از تائید سلامت فنی خودرو و راننده، اجازه حرکت داده شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: مدیران شرکت‌ها حمل کالا و مسافر که بدون توجه به ضوابط و آیین نامه اجرایی اقدام به صدور صورت وضعیت و بارنامه می‌کنند، تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده پلیس پس از اعمال مقررات جهت سیر مراحل قانونی به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی خواهند شد.

وی یادآورشد: در صورت ارتکاب تخلف از سوی شرکت‌ها که منجر به وقوع تصادفات فوتی یا جرحی شود، سهم شرکت‌ها در علت تامه تصادفات لحاظ می‌گردد.

انتهای پیام/ د

برگزاری دوره آموزشی در خصوص ضوابط و مقررات حمل و نقل عمومی

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.