اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل از استان سمنان

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: همزمان با سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سه هزار و ۲۰۰ نفر از مشتاقان معمار کبیر انقلاب اسلامی از استان سمنان برای شرکت در آیین ویژه این روز به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ علی خالقیان رییس کمیته اعزام و اسکان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در استان سمنان گفت: با توجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان، فقط زائران ثبت نام شده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار در قالب ۸۰ اتوبوس بعد از نماز ظهر و عصر امروز به تهران رفتند.

سرهنگ علی خالقیان با بیان اینکه محل تجمع و آیین بدرقه زائران حرم امام خمینی (ره) از مساجد منتخب هر شهرستان انجام شد افزود: گروه‌های ترافیکی و انتظامی راهور و پلیس و آمبولانس با کاروان‌های اعزامی به مرقد امام (ره) همراهی می‌کنند و در هر اتوبوس علاوه بر مسئول اجرایی، مبلغ یا مبلغه، راوی، همیار ایمنی و امدادگر نیز حضور دارند.

به گفته وی، شرکت کنندگان در مراسم سالگرد امام (ره) پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطار به استان باز می‌گردند.

انتهای پیام/گ

 

بزرگداشت رحلت امام خمینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.