مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری سومین جلسه شورای معاونین این جمعیت در سال ۹۸ خبر داد.

سومین جلسه سال ۹۸ شورای معاونین در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد محمدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت:  سومین جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان مرکزی با حضور مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با محوریت برگزاری اردوی جهادی در مناطق سیل زده برگزار شد.

محمد محمدی افزود: طی این جلسه جزئیات برگزاری و سین اجرایی اردوی جهادی از سوی معاون امور داوطلبان به عنوان متولی این امر، ارائه و به بررسی آن از لحاظ کم و کیف، بودجه و نیروی انسانی مورد نیاز پرداخته شد و نتایج حاصله به صورت صورتجلسه به تصویت مدیر عامل و معاونین رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی  بیان کرد: این جلسه با دستور کار دو موضوع مهم برگزاری کاروان سلامت و تعمیرات لوازم خانگی و تاسیسات مدارس در شهر پلدختر در سال جاری توسط معاونت امور داوطلبان و راه اندازی خانه های هلال در روستاها بود که توسط معاونت امور جوانان صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کاروان سلامت به همراه پزشکان عمومی و متخصص، داروهای مورد نیاز، اقلام بهداشتی و همچنین اعزام یک تیم تخصصی تعمیرکاران لوازم خانگی متخصص در منطقه پلدختر مستقر خواهند شد.

محمدی یادآور شد: در رابطه با راه اندازی خانه های هلال در روستاهای استان طبق بخشنامه ارسالی از سوی دبیرکل انجام و در این خصوص تفاهم نامه ای با اداره کل تعاون روستایی منعقد شده تا با همکاری جمعیت هلال احمر در واحدهای جوانان، داوطلبان، امداد و آموزش در قالب خانه های هلال به برگزاری دوره های آموزشی و اجرای برنامه های ابلاغی و ابتکاری جمعیت بپردازند.

انتهای پیام/ت

برگزاری کاروان سلامت و راه اندازی خانه های هلال در روستاهای شهر پلدختر

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.