مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گفت: در حال حاضر هشت کاروان حج ویژه برادران اهل سنت در سطح استان فعال است.

فعالیت هشت کاروان حج ویژه اهل سنت در سیستان‌وبلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام هادی اکبری، مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر با بیان اینکه مدیریت حج بعثه رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت بیش از ۱۵ سال است که تأسیس شده است، گف: اصولا مدیریت اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری مجموعه کار‌هایی را که در بخش‌های دیگر بعثه برای کاروان‌های شیعه در سطح کشور انجام می‌شود، برای کاروان‌های اهل تسنن عهده‌دار بوده و به انجام می‌رساند.

مدیر اهل سنت بعثه رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر بیان کرد: مسائلی، چون آموزش زائران، تهیه کتاب‌ها و مناسک، محصولات فرهنگی مورد نیاز در ایام حج تمتع و عمره همچنان که در بخش‌های مختلف بعثه برای کاروان شیعیان انجام می‌شود در این مدیریت نیز برای زائران اهل تسنن سامان دهی و آماده سازی می‌شود.

اکبری اظهار کرد: انتخاب مدیران کاروان‌ها و کارگزاران کاروان‌ها، همچنین، آموزش آن‌ها به عهده سازمان حج و زیارت است، اما در بحث انتخاب مدیران کاروان‌های اهل سنت، در برخی آموزش‌ها و توجیه‌های لازم، مدیریت اهل سنت بعثه نقش خود را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ع

فعالیت  کاروان اهل سنت در سیستان‌وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار