یک مقام مسئول اعلام کرد؛

ذخیره ۶ هزار مگاواتی نیروگاه‌های کشور/ برای گرمای فصل تابستان آماده هستیم

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: هم اکنون میزان ذخیره نیروگاه‌ها به حدود ۶ هزار مگاوات رسیده و شرایط شبکه مناسب است.

ذخیره 6 هزار مگاواتی نیروگاه های کشور / برای گرمای فصل تابستان آماده هستیمبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)؛ داوود فرخزاد، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به آخرین وضعیت مصرف برق در کشور، گفت: پیک مصرف در ساعت ۲۱:۳۳ دقیقه شامگاه گذشته به ۴۷ هزار و ۷۰۹ مگاوات رسیده بود که این رقم در مقایسه با اوج مصرف مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰۰ مگاوات افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: صرفه جویی ۱۰ میلیاردی با حذف قبوض کاغذی برق


وی یادآور شد: روز گذشته تمامی مبادلات برق کشور در زمان پیک حدود یک‌هزار و ۴۷۱ مگاوات بوده که از این میزان یک‌هزار و ۲۵۳ مگاوات مربوط به صادرات و ۲۱۸ مگاوات مربوط به واردات برق بوده است. همچنین در روز گذشته میزان ذخیره نیروگاه‌ها به بیش از ۶ هزار مگاوات و مصرف برق صنایع نیز به چهار هزار و ۸۵۱ مگاوات رسیده بود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تاکید کرد: با وجود افزایش همزمان دما در سراسر کشور، شبکه برق آمادگی کاملی برای مواجهه با پیک مصرف دارد.

انتهای پیام/

واردات ۲۱۸ مگاوات واردات برق

برچسب ها: وزات نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار