مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری نخستین کلینیک کسب و کار بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی استان خبر داد.

برگزاری نخستین کلینیک کسب و کار بررسی مشکلات واحد‌های صنعتی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در نخستین نشست این کلینیک، گفت: با توجه به تفویض اختیاری که توسط استانداری به شرکت شهرک‌های صنعتی برای عارضه یابی واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال در استان شده بود نخستین کلینیک کسب و کار استان برگزار و مشکلات واحد‌های صنعتی بررسی شد.

وی افزود: واحد‌هایی که مشکلی دارند، فرم خود اظهاری را تکمیل و در گروه‌های کارشناسی مربوطه با حضور مدیر واحد بررسی می‌شوند و با احصای نیازها، برنامه‌های بهبود آن‌ها تعیین و اولویت بندی می‌گردد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: برای مسائل و مشکلاتی که مربوط به دستگاه‌های اجرایی است موارد در ستاد تسهیل مطرح و حداکثر مساعدت صورت خواهد پذیرفت، اجرای سایر برنامه‌ها بر عهده مدیریت واحد می‌باشد.

وی بیان کرد: از اهداف کلینیک کسب و کار استان، افزایش بهره وری، احصا نیازها، ایجاد تغییرات لازم برای افزایش رقابت پذیری در بازار‌های داخلی و خارجی، نوسازی و بازسازی ساختار واحدها، خود اتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحد‌های صنعتی و تولیدی است.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل واحد‌های صنعتی برای فروش و بازاریابی محصولات بوده، عنوان کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی توان رقابت در بازار‌های داخلی و صادراتی را دارند، ولی عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده است تا نتوانند از بازار‌های موجود بهره برداری مناسب را داشته باشند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: کلینیک‌های کسب و کار برای واحد‌های خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز تشکیل می‌گردد که این امر ارتباط بین صنعتگران خارج از شهرک‌ها و داخل شهرک‌ها را عمیق‌تر می‌کند و واحد‌های صنعتی خارج از شهرک‌ها می‌توانند ارتباط مطلوبی در جهت مسائل خود داشته باشند و از مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمک بگیرند تا مسائل آن‌ها رفع شود و موجب توسعه تولید و اشتغال شود.

وی گفت: در نخستین نشست کلینیک کسب و کار استان ۱۵ واحد صنعتی عارضه یابی و مشکلات آن‌ها بررسی شد و مدیران واحد‌های صنعتی متقاضی استفاده از خدمات کلینیک کسب و کار می‌توانند به حوزه معاونت صنایع کوچک این شرکت مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

کلینیک‌های کسب و کار برای واحد‌های خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز تشکیل می شود

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار