نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت همه جانبه از صنعتگران تاکید کرد.

لزوم حمایت همه جانبه از صنعتگرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی توس بازدید و بر لزوم حمایت همه جانبه از صنعتگران تأکید کرد.
 
وی با اشاره به حمایت از حوزه تولید در استان، یکی از اهداف اصلی در این حوزه را رونق مستمر واحد‌های صنعتی و تولیدی و ایجاد اشتغال مولد برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر، اظهار کرد: بیشتر واحد‌های صنعتی زمینه چند برابری افزایش تولید را دارند، اما با مشکلاتی مانند دریافت تسهیلات و نقدینگی مواجه هستند.

وی عنوان کرد: برای رونق تولید در حوزه صنعت استان باید شناخت ظرفیت‌ها و اولویت‌ها برای صنعتگران به صورت مستمر تببین شود تا در جریان امور به روز باشند به خصوص در بحث صادرات، زیرا واحد‌های صنعتی توان رقابت با برند‌های خارجی را دارند.

در ادامه مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: استان ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی دارد که به دلیل وجود تحریم‌ها فرصت‌های مناسبی پیش روی صنعت جهت توسعه ظرفیت‌ها فراهم آمده است.

وی  بیان کرد: تمامی ارکان نظام اعم از دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه از تولید حمایت و دغدغه زیادی برای رفع مسایل این حوزه دارند.

وی خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع هم با هم افزایی و با استفاده از دانش بومی و همچنین برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح، تلاش خود را در سال رونق تولید مضاعف کردند و تلاش می‌نمایند که بتوانند نیاز تولیدی کشور را پاسخگو باشند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

بازدید نماینده مردم مشهد از شهرک صنعتی توس

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.