۴ باجه در سطح شهر، آماده تغییر ورژن من‌کارت‌های قدیمی شهروندان مشهدی است.

آمادگی باجه‌های ویژه برای به‌روزآوری من‌کارت‌های قدیمیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با توجه به افزایش قیمت من‌کارت‌ها و مراجعه شهروندان مشهدی به من‌کارت‌های قدیمی خود، در برخی موارد اختلالاتی در کارایی من‌کارت‌ها دیده می‌شود که علت آن، عدم تغییر ورژن این دسته از من‌کارت‌ها در زمان مقرر است.

 شهروندانی که در استفاده از من‌کارت‌های قدیمی خود (مربوط به سال‌های قبل از ۹۵) دچار مشکل شده‌اند، بایستی برای تغییر ورژن من‌کارت‌های خود به یکی از با‌جه‌های «انقلاب» (انت‌های خیابان امام خمینی)، «بیت‌المقدس» (میدان بیت‌المقدس)، «هاشمی‌نژاد» (میدان شهدا) یا «الهیه» (پایانه الهیه) مراجعه کرده و بدون هیچ هزینه‌ای، من‌کارت خود را به‌روز کنند. ضمن آنکه مبلغ مانده من‌کارت‌ها نیز در به‌روزآوری آن حفظ خواهدشد.

همچنین چنانچه من کارت شهروندی به دلیل قرار گرفتن در میدان مغناطیسی شدید و یا آسیب فیزیکی، اصطلاحا سوخته و کارایی ندارد، در صورت امکان خوانش سریال ۱۶ رقمی حک شده بر روی کارت، تمامی ۶۳ باجه مستقر در ایستگاه‌های قطارشهری و پایانه‌های اتوبوسرانی آماده بازگرداندن مانده وجه من‌کارت و یا شارژ مبلغ بر روی من‌کارت جدید شهروند می‌باشند.
 
شهروندان گرامی برای هرگونه سوال در این زمینه می‌توانند با شماره ۳۱۲۹۱۵۱۳ تماس حاصل نمایند.
 
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

من کارت های جدید در مشهد استفاده می شود

برچسب ها: مترو ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد بهشتی
۱۰:۲۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۱
با سلام من سه عدد من کارت دارم که کار نمی کند در حالی که دو عدد آن را به تازگی خریدم به یکی از باجه های فروش مراجعه کردم گفتند که مبلغ شارژ داخل کارت رو به من بر می گردانند و همچنین گفتند این کارتهای جدید به این مشکل بر می خورند ولی وقتی به باجه بیت المقدس مراجعه کردم با بی ادبی کامل گفتند اینا سوخته اند گفتم داخل سایت زدین مبلغ شارژ شده رو میشه برگردوند در جواب گفتند اینا سوخته اند اومدی چکار واقعاً متاسفم