مدارس استعداد‌های درخشان فارس به آسیب دیدگان سیل اخیر۶۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارشناس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌ و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس و انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس استعداد‌های درخشان فارس بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک‌های خود را در قالب اقلام موردنیاز دانش آموزان و مدارس مناطق سیل‌زده به مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر ارسال کردند.

یونس غلامی افزود: با توجه به شیوه‌نامه کلیات استعداد‌های برتر باهدف حمایت از استعداد‌های برتر در تمامی مدارس و بنا به مصوبات جلسه مدیران مدارس استعداد‌های درخشان استان در اسفند پارسال، مقرر شده بود جشنواره‌های فرهنگی – هنری، جشنواره‌های ورزشی و جشنواره دست‌ساخته‌های دانش آموزان مدارس استعداد‌های درخشان در اردیبهشت‌ برگزار شود.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل در نقاطی از کشور و ازجمله شهر شیراز به پیشنهاد مدیران مدارس سمپاد تصمیم گرفته شد در راستای اجرای مطلوب‌تر طرح شهاب و حمایت از استعداد‌های برتر مدارس عادی با مشارکت مدیران و اولیاء دانش آموزان مدارس تیزهوشان، هزینه‌های برگزاری این جشنواره‌ها صرف اقلام مورد نیاز دانش آموزان و کمک به مدارس آسیب‌دیده از این سیل شود.

کارشناس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌ و پرورش فارس بیان کرد: این اقلام در اختیار مدارس و دانش آموزان حادثه‌دیده در محله سعدی شیراز قرار گرفت و بخشی از این کمک‌ها در قالب برنامه‌ای تلفیقی با همکاری اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش استان خوزستان به مدارس آسیب‌دیده و دانش آموزان استان خوزستان اختصاص یافت.

غلامی اظهار داشت: این اقلام شامل تعداد ۹ دستگاه آب‌سردکن، بیش از ۷۰ تخته پتو، لوازم‌التحریر معادل ۵۰ میلیون ریال و برخی امکانات و اقلام ورزشی مورد نیاز مدارس است.
انتهای پیام/م

کمک مدارس استعداد‌های درخشان فارس به سیل زدگان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.