مدیر عامل پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان گفت:صادرات محصول روغن موتور تولید آبادان در بازار‌های منطقه رو به افزایش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدعلی هاشمی مدیر عامل پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان تولید روغن موتور در مجتمع بریم این پالایشگاه در سال گذشته را ۵۸۴ میلیون و ۶۶۳ هزار لیتر عنوان کرد و گفت: صادرات محصول روغن موتور تولید این پالایشگاه در بازار‌های منطقه رو به افزایش است.

وی  با بیان اینکه محصول روغن موتور تولید این پالایشگاه علاوه بر بازار داخل به کشورهای مختلف نیز صادر می‌شود ادامه داد: روغن موتور تولید این پالایشگاه به صورت بشکه‌ای و بسته بندی فلکسی از طریق بندر صادراتی امام خمینی (ره) به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

مدیر عامل پالایشگاه روغن‌ سازی ایرانول آبادان با بیان اینکه به منظور جلوگیری از خام فروشی، صادرات محصول نهایی روغن موتور در دستور کار قرار دارد به بازاریابی صورت گرفته برای صادرات محصول نهایی تولید این پالایشگاه در کشورهای چین، هند، پاکستان، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس، جنوب شرق آسیای و آفریقا اشاره کرد و گفت: پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان با ظرفیت تولید مناسب به پایگاه صادرات روغن موتور تبدیل می‌شود.

هاشمی افزود: در سال ۹۶ میزان صادرات محصولات پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان ۵۶۴ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر بود که این میزان در سال ۹۷ چهار درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تولید پالایشگاه روغن سازی ایرانول در سال ۹۷ میزان ۳۰ درصد سهم بازار تولید روغن در اختیار پالایشگاه ایرانول آبادان است.

مدیر عامل پالایشگاه روغن‌ سازی ایرانول آبادان به چشم انداز ۱۰ ساله پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان گفت: در این چشم انداز میزان صادرات ۳۰ هزار تن در سال دیده شده ولی برای اینکه جلوتر از این چشم انداز حرکت کردیم زودتر از ۱۰ سال به افزایش تولید و صادرات در این پالایشگاه دست خواهیم یافت.

پالایشگاه شرکت نفت ایرانول در ضلع شرقی اروندرود و مساحتی به وسعت ٢٠ هکتار قرار دارد، این پالایشگاه نخستین تولید کننده روغن‌های موتور و صنعتی در ایران می‌باشد که سال ١٣٢٩ راه‌اندازی شد.

انواع روغن‌های پایه سبک و سنگین، انواع روغن موتور و صنعتی، (اکستراکت) برای مصرف در کارخانجات ساخت دوده صنعتی، اسلاک واکس به عنوان خوراک اولیه کارخانجات پارافین‌سازی و مصارف صنعتی از تولیدات این پالایشگاه است.

انتهای پیام/ د

افزایش محصول روغن موتور تولید

برچسب ها: صادرات ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.