مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: پارسال به نیازمندان در استان ۵۸۰ فقره تسهیلات خرید و احداث مسکن پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر خوش نیت مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان گفت: پارسال به نیازمندان در استان ۵۸۰ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از دو میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال برای خرید و احداث مسکن به نیازمندان پرداخت شد.

وی تأکید کرد: از این میزان تسهیلات ۲۳۳ مورد در شهرستان قزوین، ۷۹ مورد در شهرستان تاکستان، ۱۰۲ مورد در شهرستان بوئین زهرا، ۵۸ مورد در شهرستان البرز، ۷۲ مورد در شهرستان آبیک و ۳۶ مورد هم در شهرستان آوج پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان گفت: این صندوق تلاش می‌کند تا خدمات بانکی را مبتنی بر مبانس اسلامی و با رویکرد تسهیل در امور مددجویان و پرهیز از بروکراسی اداری به منظور تأمین تسهیلات قرض الحسنه مورد نیاز جامعه هدف اجرا کند.

وی اظهارکرد: از این رو خدمات این صندوق پرداخت تسهیلات بدون سود و کارمزد برای تحقق تسهیلات قرض الحسنه واقعی در حال انجام است.

خوش نیت خاطرنشان کرد: این صندوق آمادگی دارد تا بستر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را برای نیازمندان با مشارکت خیران فراهم کند لذا خیّران و نیکوکاران با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت، از طرح تشویقی این صندوق برای پرداخت تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که در این رویکرد نیکوکاران می‌توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.

وی یادآورشد: شعبه مرکزی صندوق امداد ولایت استان قزوین در ابتدای خیابان بوعلی آماده ارائه خدمات به نیازمندان و همکاری و مشارکت با خیران است.

انتهای پیام/ک

پرداخت بیش از دو میلیارد ریال تسهیلات  خرید و احداث مسکن به نیازمندان

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.