برپایی نمایشگاه عکس در لاهیجان

نمایشگاه عکس با عنوان طبیعت در لاهیجان برپا شده است.

برپایی نمایشگاه عکس در لاهیجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: نمایشگاه عکس انفرادی با عنوان طبیعت از آثار تورج نیک نژاد عکاس فعال گیلان در گالری استاد حسین محجوبی این اداره برپا شده است.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه عکس تا ۲۲ خرداد ادامه دارد، افزود: در این نمایشگاه ۱۵ قطعه عکس با موضوع طبیعت گیلان در اندازه‌های ۶۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ درمعرض دید علاقمندان به عکاسی قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: این نمایشگاه به همت انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر لاهیجان با همکاری این اداره برگزار شده است.

تورج نیک نژاد متولد ١٣٣٩ واهل رشت است و فعالیت عکاسی خود را از ابتدای دهه ٥٠ آغاز کرده است. سابقه هنری وی: عکاس صنعتی، مستند اجتماعی، طبیعت، سرپرست مستندنگاری شرکت پترو پارس،مدیر مستند نگاری شرکت تسکو،مدیریت عکاسی صنعتی برای شرکت‌هایpomc ، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت آبژو و بسیاری از شرکت‌های فعال در منطقه عسلویه، شرکت فرا ساحل، شرکت سازه‌های دریایی و تدریس مبانی عکاسی پیشرفته در شرکت‌های پترو پارس، تسکو وpomc و ارائه کنفرانس‌های متعدد عکاسی صنعتی، زبان عکس، انتخاب دوربین عکاسی در استان‌های هرمزگان، تهران، بوشهر است.

برگزاری نمایشگاه های متعدد عکاسی انفرادی و گروهی از جمله در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یاسوج و فرهنگ سرای پایداری تهران و چاپ مجموعه عکس صنعتی با عنوان  پارس جنوبی  نگین  درخشان بر تارک خلیج فارس و ارائه مجموعه مقالات  عکاسی در نشریات متعدد کثیر الانتشار از جمله کارهای این هنرمند عکاس است .

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایشگاه عکس طبیعت در لاهیجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.