گشایش نمایشگاه نگاره‌هایی از نقاشان معاصر ایران در لنگرود

نمایشگاه نقاشی نگاره‌هایی از نقاشان معاصر ایران از آثار نسیبه صادق نژاد در لنگرود گشایش یافته است.

برپایی نمایشگاه نگاره‌هایی از نقاشان معاصر ایران در لنگرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: نمایشگاه نقاشی نگاره‌هایی از نقاشان معاصر ایران از مجموعه آثار نسیبه صادق نژاد در نگارخانه این اداره برپاست.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه تا ۲۳ خرداد ادامه دارد، افزود: در نمایشگاه نقاشی نگاره‌هایی از نقاشان معاصر ایران ٢٠ اثر از چهره‌های نقاشان معاصر ایران با تکنیک پاستل و مدادرنگی و سبک رئال به معرض نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با اشاره به جایگاه ویژه هنر نقاشی در تاریخ هنر، گفت: بخش اعظمی از تاریخ بشر به وسیله هنر نقاشی ثبت و ضبط شده و امروز به دست ما رسیده است.

سهراب مقدسی با بیان اینکه، این نمایشگاه هر روز از ساعت ١٠ تا ١٣ و ١٦ تا ١٩ برای بازدیدعموم دایر است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری می‌تواند علاوه بر معرفی هنرمندان و آثار آن‌ها به جامعه، زمینه ساز جذب نوجوانان و جوانان علاقمند در فضا‌های فرهنگی و هنری شده و رونق بیشتری به مجتمع‌های فرهنگی و هنری بدهد.

نسیبه صادق نژاد متولد ١٣٦٨ تحصیل کرده مقطع کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران، به طور جدی از سال ٩٠ فعالیت در این زمینه را آغاز و موسس آموزشگاه هنری درفک در لاهیجان است و صادق نژاد در پرونده کاری خویش بیش از ٧ نمایشگاه گروهی از سال ٩٥ تا ٩٨ را داشته و نمایشگاه حاضر نخستین تجربه انفرادی وی است.

 

انتهای پیام / ق 

نمایشگاه نگاره‌هایی از نقاشان معاصر ایران در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.