مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سرمایه گذاری در بخش گردشگری بالاترین توجیه اقتصادی را در استان اردبیل دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به حضور انبوه گردشگران در استان اردبیل سرمایه گذاری در این بخش بالاترین توجیه اقتصادی را در سطح استان دارد.

وی گفت: پتانسیل‌های تاریخی و طبیعی از شمال تا جنوب استان می‌تواند فرصت‌های منحصر به فردی برای سرمایه گذاری در استان اردبیل ایجاد کند و این فرصت ویژه‌ای برای مردم استان و سرمایه گذاران این حوزه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید، افزود: ایجاد فرصت‌های ویژه برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و در نهایت ایجاد اشتغال در این حوزه می‌تواند رونق اقتصادی را در استان اردبیل در پی داشته باشد.

فلاحی بیان کرد: بسته‌های ویژه‌ای برای ارایه به سرمایه گذاران توسط معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی تهیه شده است تا در اختیار افراد علاقه‌مند در این حوزه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این خصوص حمایت‌های ویژه‌ای برای سرمایه گذاری در مناطق کم برخوردار استان نیز از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان از سرمایه گذاران انجام می‌گیرد که ارایه تسهیلات کم بهره و صدور موافق نامه اصولی در کمترین زمان از جمله این حمایت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.