با اعلام ایرج عرب، اساتید دانشگاه به زودی برای افزایش در آمدزایی باشگاه پرسپولیس دست به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه بحث درآمدزایی موضوع حیاتی تمامی باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی به شمار می‌آید، باشگاه فوتبال پرسپولیس و مسئولان آن در صدد آن هستند تا در کنار درآمدزایی از حامیان مالی راه‌های مختلفی را برای جذب پول به باشگاه امتحان کنند.

عرب و دستیارانش در نظر دارند تا با کمک کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند درآمد باشگاه پرسپولیس را با راه اندازی اپلیکیشن‌ها و استفاده از تکنولوژی نوین و همچنین استخدام مجری حامی مالی جدید و آموزش دیده در این زمینه، روز به روز افزایش دهند.

در همین خصوص ایرج عرب اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که مجری را انتخاب کنیم که بتواند از مجموعه درآمد‌های پرسپولیس به نحو احسن استفاده کند و در درآمدزایی موثر باشد؛ که یکی از این بحث‌ها بحث راه اندازی اپلیکیشن‌ها است که موضوع به روزی است و ما هم روی آن فکر می‌کنیم و برنامه داریم.

وی ادامه داد: در زمینه درآمدزایی کارگروهی را با حضور اساتید دانشگاه‌ها و آکادمیک استفاده می‌کنیم که آن‌ها بتوانند یکسری مسائل را باز کنند و در کنار حامی مالی باشگاه هم بتواند به منافعی برسد. اگر ما سال آینده درآمدهایمان را افزایش ندهیم مطمئنا با مشکلات جدی‌تری روبرو خواهیم شد.


بیشتر بخوانید:

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار