رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به آغاز ثبت نام از موکب‌داران برای ایام اربعین طی روز‌های گذشته، گفت: متقاضیان برپایی موکب اربعین تا اوایل تیرماه برای ثبت نام مهلت خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: متقاضیان ثبت‌نام ابتدا باید به سایت www.mokeb.org مراجعه کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند و پس از آن پرینت تهیه کرده و به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات مراجعه کنند.

قاسمی ادامه داد: متقاضیان ساکن شهرستان‌ها می‌توانند برای تأیید نهایی به مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر محل سکونت خود مراجعه کنند تا مراحل قانونی ثبت درخواست متقاضیان انجام شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس یادآور شد: ما بعد از ثبت‌نام و بررسی‌های مورد نیاز، مجوز موکب‌داری را به متقاضیان اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ موکب در ایام اربعین از استان فارس فعال شده بود، گفت: موکب‌های مربوط به استان فارس در طول مسیر راهپیمایی اربعین و شهر‌های نجف، کربلا، سامرا و کاظمین برپا شده بود.

قاسمی ابراز امیدواری کرد که امسال شاهد افزایش تعداد موکب‌های اربعین در فارس باشیم و گفت: در استان فارس سال گذشته موکب‌هایی در شهرستان‌های اقلید، رستم، گچساران، شلمچه و ... برپا شده بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس تاکید کرد که تمام موکب‌ها باید از این ستاد مجوز فعالیت دریافت کنند.
انتهای پیام/م

شروع ثبت‌نام موكب‌داران اربعین حسینی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار