مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ماجرای خودکشی دختری که ختم بخیر شد

سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی اردکان گفت: در پی اطلاع ماموران کلانتری مرکزی شهرستان اردکان از اقدام به خودکشی یک شهروند، به سرعت به محل اعزام شدند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند که نوجوان دختر ۱۴ ساله ای قصد دارد خود را از بالای یک پل به پایین بیندازد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه  این نوجوان در ابتدا در مقابل ماموران از خود مقاومت به خرج داد، اما با استفاده از تکنیک‌های مشاوره‌ای و آرام سازی و دادن روحیه و امید به زندگی بالاخره از تصمیم خود منصرف شد.

سرهنگ صادقیان گفت: این دختر نوجوان پس از انتقال به کلانتری و انجام اقدامات مشاوره‌ای تحویل خانواده شد.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز گیاه دارویی در مهریز

سید علی باقری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهریز گفت: به همت ماموران یگان حفاظت این اداره ۱۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی شامل آویشن، زیره، اشترک و کلپوره در مراتع بخش مرکزی این شهرستان کشف و ضبط شد.

باقری افزود: برداشت هرگونه محصولات فرعی از مراتع بدون اخذ مجوز غیر قانونی است و کسانی که اقدام به برداشت این گیاهان کنند مجرم شناخته شده و به عنوان تخریب کنندگان پوشش گیاهی به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه چند متهم با یک دستگاه خودرو دستگیر و تحویل  مراجع قضائی  شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار