فردی که در تماس تلفنی با شهروندان از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، کلاهبرداری کرده بود، در تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سیما/ اعتراف به ۲۲ فقره کلاهبرداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فردی كه در تماس تلفنی با ۲۲ شهروند از آنان با وعده برنده شدن در مسابقات صدا و سيما، كلاهبرداری كرده بود،‌ در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهی استان شناسايی و دستگير شد. 

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در پی ارجاع شکایت‌هایی به پلیس آگاهی استان در خصوص کلاهبرداری فردی تحت عنوان برنده شدن افراد در مسابقات صدا و سیما، بررسی موضوع به صورت تخصصی به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: در انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که آنان متاسفانه بدون توجه به توصیه‌های موکد پلیس، فریب یک فرد شیاد را خورده اند و بعد از طرح برنده شدنشان در مسابقات تلویزیونی برای دریافت جایزه به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و با شگرد خاص فرد کلاهبردار از حساب بانکی آنان مبالغی برداشت شده است.

وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرانجام این فرد در یکی از استان‌های کشور شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شد.

سرهنگ حسینی گفت: فرد دستگیر شده با توجه به اسناد ومدارکی که در روند رسیدگی به شکایات مالباختگان به دست آمد، به ۲۲ فقره کلاهبرداری در استان‌های مرکزی، خوزستان و اردبیل به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت : همچنین از این فرد ۱۵ کارت بانکی و ۱۰ سیم کارت متعلق به افراد دیگر که متهم این پرونده به طرق مختلف به دست آورده بود و برای انجام کلاهبرداری خود از آن استفاده می‌کرد، به دست آمد.

انتهای پیام / الف

دستگیری کلاهبردار وعده دهنده دروغین مسابقات تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.