رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عاملان هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام خبر داد.

انتقام گیری از مدیران اداری استان ایلام در فضای مجازی

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضایی به این پلیس با موضوع هتاکی و انتشار اکاذیب علیه شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام پرونده‌ای دراداره پلیس تشکیل شد و به دلیل حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مجرمان با ایجاد صفحاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام و انتشار اخباری کذب و هتک حیثیت و مزاحمت برای شاکیان شده بودند که با تلاش مأموران سایبری تعداد ۳ نفر از متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا ایلام بیان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و بررسی ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد مجرمان با طراحی یک سناریو و با انگیزه انتقام گیری از مجموعه شهرداری و برخی از اعضای شورای اسلامی اقدام به ایجاد صفحات جعلی و انتشار اخبار کذب در مورد آن‌ها کرده اند.

سرهنگ جمالی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به اداره پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

انتقام گیری از مدیران اداری در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.