مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروزدوشنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کودک چهار ساله در کانال فاضلاب یزد جان باخت

رحیمی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در پی درخواست کمک از آتش نشانی مبنی بر سقوط یک کودک در عمق سه متری کانال فاضلاب، نیرو‌های آتش نشانی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: از آن جایی که چند ساعت پس از سقوط کودک  به آتش نشانی اطلاع داده شد، کودک فاقد علائم حیاتی بود  و مأموران با استفاده از تجهیزات خاص، جسد را  از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

دستگیری پنج سوداگر مرگ در یزد

سرهنگ محمدحسین ستوده نیا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی یزد گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان یزد توانستند در سه عملیات ایست و بازرسی از خودرو های عبوری از یزد۲۰۴ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ ستوده نیا افزود:   متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرفی کشور به تهران داشتند که ناکام ماندند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی یزد ادامه داد: در این ارتباط پنج متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

توقیف کامیونت حامل تجهیزات مخابراتی قاچاق در ابرکوه

سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی فراغه در یک عملیات ایست و بازرسی از  یک دستگاه کامیونت کاویان ۵۰ دستگاه کیس و تجهیزات مخابراتی قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه  ارزش کیس‌های مکشوفه از سوی کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است افزود: این تجهیزات مخابراتی فاقد مجوز و قاچاق از استان‌های جنوبی بارگیری شده بود و راننده خودرو قصد انتقال آن را به تهران داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار