معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آژانس‌ها با رعایت ضوابط قانونی می‌توانند تور‌های طبیعت گردی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آژانس‌های گردشگری استان اردبیل با رعایت ضوابط قانونی می‌توانند تور‌های طبیعت گردی برگزار کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل طبیعت گردی قرار داریم و استان اردبیل نیز از طبیعت منحصر به فردی برخوردار است آژانس‌های گردشگری صرفا با حضور تور لیدر‌های کارت دار و با رعایت موازین شرعی و قانونی می‌توانند اقدام به برگزاری تور‌های طبیعت گردی کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: لازم است آژانس‌ها مشخصات کامل تور از جمله زمان، مکان و مشخصات تورلیدر را به اداره کل میراث فرهنگی استان اعلام نمایند تا مجوز‌های لازم برای برگزاری تور صادر شود.

فرشی با اشاره به اینکه در این خصوص جلسه‌ای برگزار خواهد شد و ضوابط و مقررات به اطلاع آژانس‌ها خواهد رسید، عنوان کرد: مسوولیت ناشی از هر گونه اقدام غیرقانونی بر عهده دفاتر بوده و اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن پلمپ مجموعه‌های متخلف، جریحه دار شدن احساسات و عواطف افکار عمومی را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

برگزاری تورهای طبیعت گردی در اردبیل

برچسب ها: طبیعت گردی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.