رسانه‌ها از تیراندازی پلیس سوئد به مردی که مسافران یک ایستگاه قطار را تهدید کرده بود، خبر دادند.

تیراندازی پلیس سوئد در ایستگاه قطاربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پلیس سوئد امروز دوشنبه به سوی مردی که مسافران یک ایستگاه قطار را تهدید کرده بود، تیراندازی و او را مجروح کرد.

طبق اعلام خبرگزاری رویترز، پس از این حادثه، این ایستگاه قطار که در مرکز شهر مالمو (سومین شهر بزرگ سوئد) قرار دارد، تخلیه شد. غیر از فردی که به سوی وی تیراندازی شد، هیچ زخمی دیگری گزارش نشده است. پلیس در بیانیه ای اعلام کرد این مرد بوسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

سخنگوی پلیس سوئد جزئیات بیشتری از رفتار تهدید آمیز این مرد ارائه نداد، اما گفت تیم خنثی سازی بمب در حال بررسی منطقه است. پلیس همچنین اعلام کرد هنوز زود است که گفته شود آیا این حادثه تروریستی بوده یا خیر.

سخنگوی پلیس سوئد افزود: تاکنون هیچ ماده منفجره ای پیدا نشده، اما جستجوی محوطه همچنان ادامه دارد. ما هنوز نمی دانیم این مرد کیست و در تلاش هستیم تا این مسأله را بفهمیم.

پلیس مالمو اعلام کرده حضورش را در اماکن عمومی این شهر افزایش داده است. همچنین خبرگزاری رویترز اعلام کرد در پی این حادثه، حرکت قطارها از مبدأ این ایستگاه و به مقصد آن به حال تعلیق درآمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار