معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید سالانه ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان صورت گیرد.

سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان نشست تحلیل ذینفعان تالاب آق گل ملایر گفت:۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد ۱۹ هزار ۵۰۰ فرصت شغلی از اولویت های محوری استان است که برای دستیابی به این رقم باید از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان بهره گرفت،

وی افزود: سهمی برای ارتقای بهره وری دستگاه های مختلف منطبق با برنامه توسعه پنج ساله ششم پیش بینی شده که با نگاه کارشناسی قابل ارزیابی و دستیابی است.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران استان دو مورد را با جدیت دنبال می‌کنند که در گام نخست یک برنامه عملیاتی سه ساله تدوین و سهم دستگاه‌ها مشخص است و در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری سهم ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مشخص است.

پورمجاهد بیان کرد: تلاش مجموعه استان در مسیر سیاست‌های تدوین شده است چراکه معتقدیم دولت تدبیر و امید با عقل و اندیشه کارها را پیش برده است.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید کار کارشناسی را بیرون نگذاشت چراکه می دانست ضربه می بیند و کنار گذاشتن نظریه های کارشناسی، بهره وری درست و استفاده بهینه از امکانات، نیروی انسانی، منابع را مختل می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با بیان اینکه تمامی تصمیم‌ها باید حول محور نظرهای کارشناسی و مستندات قانونی حرکت کند اظهار داشت: مسئولان این استان با اراده دنبال تدوین یک برنامه اجرایی منسجم با تکیه بر نگاه علمی، رعایت اصول کارشناسی و بهره گیری از نظریه های کارشناسی دستگاه‌ها هستند.

پورمجاهد ادامه داد: همدان در حوزه تعادل بخشی حوزه آب با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی و امور آب، توفیق خوبی داشته است به گونه ای که در بسیاری از مولفه ها اول تا سوم کشوری هستیم.

وی گفت: خیلی از فرصت‌ها و اعتبارها برای بهبود شرایط در آینده هزینه می شود که اگر با نگاه تحلیلی «هزینه - فایده» نگاه کنیم هزینه های مرتبط با جامعه و محیط زیست شده است.

انتهای پیام/ا

سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.