سلطان السامعی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد نیرو‌های یمنی طی روز‌های آینده فرودگاه‌ها و تاسیسات حساس کشور‌های عضو ائتلاف سعودی را هدف قرار می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، سلطان السامعی، عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: «طی روز‌های آینده فرودگاه‌های کشور‌های عضو ائتلاف سعودی را هدف قرار می‌دهیم.»

سلطان السامعی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: «معادله فرودگاه‌ها باعث خواهد شد کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن در محاسبات خود بازنگری کنند.»

وی افزود: «ارتش و کمیته‌های مردمی یمن می‌توانند فرودگاه‌ها و تاسیسات حساس کشور‌های عضو ائتلاف ضد یمن را هدف قرار دهند.»
السامعی گفت طی روز‌های آینده فرودگاه‌هایی در کشور‌های دیگر نیز هدف قرار خواهد گرفت.

پس از گذشت چندین سال از تجاوز به یمن توازن قوا برای دنیا مشخص شده است. از این رو عربستان سعودی و دیگر عوامل صهیونیستی-آمریکایی در منطقه باید به خوبی فهمیده باشند که ملت یمن قوی‌تر از آن چیزی شده است که چهار سال پیش بود.

وی ادامه داد: «ما می‌توانیم فرودگاه‌ها و تمامی تاسیسات آن‌ها را هدف قرار دهیم. ما بانکی از اهداف داریم که نام بیش از ۳۰۰ هدف در آن قرار دارد.»

این در حالی است که پیش از این شبکه تلویزیونی المسیره یمن، نیروی پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی تهاجمی با چند فروند پهپاد «قاصف ۲ کا» به پایگاه هوایی ملک خالد در «خمیس مشیط» اجرا کردند.

شهر خمیس مشیط در منطقه عسیر در جنوب غرب عربستان سعودی قرار دارد. این شهر از لحاظ تعداد ساکنین پنجمین شهر بزرگ عربستان به شمار می‌آید و از اهمیت تجاری زیادی برای این کشور برخوردار است.

در همین حال روز گذشته محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد عربستان و امارات هنوز فرصت دارند در محاسبات خود در جنگ یمن تجدیدنظر کنند، این در حالی است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هنوز از همه توان خود در این جنگ استفاده نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
زود اقدام کنید تا بدانند متجاوزین سعودی وهابی خبیث.
آخرین اخبار