بازیکنان مازندرانی پیشکسوت فوتبال بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در کشور تایلند، امروز با استقبال مسئولان به خانه بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،چهاردهمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جهان به میزبانی کشور آمریکا و با شرکت ٩ تیم از جمله ایران، انگلستان، اسکاتلند، آمریکا و نیوزیلند در تایلند برگزار شد.

ملی پوشان ایران در این دوره از مسابقات توانستند بدون شکست به فینال راه پیدا کنند و در نهایت با شکست انگلستان با نتیجه یک بر صفر به مقام قهرمانی رسیدند، هرچند به گفته سرپرست تیم، نتیجه دیدار فینال می‌توانست پرگل‌تر به نفع ایران تمام شود.

در این تیم بازیکنان مازندرانی نظیر ابراهیم تقی پور، مهرداد نعمتی، محسن زاهدی، مجتبی ترشیز و مهدی احمدی در ترکیب تیم به میدان رفتند و صدرالدین بامتی در نقش مدیر تیم و حسین یزدانی و عزت نوروزی هم در کادر فنی تیم نیز جزو مازندرانی‌های تیم ملی بودند.

ابراهیم تقی پور مدافع با سابقه سال‌های نه چندان دور فوتبال کشور که در پرسپولیس و استقلال هم توپ زده است، جزو بازیکنان بود که در این مسابقات حضور داشت و در رسیدن کسب مقام قهرمانی نقش داشت.
انتهای پیام/س
 

ملی پوشان پیشکسوت فوتبال با قهرمانی بازگشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.