مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کرمان گفت: نخستین جلسه سلسله نشست‌های تخصصی سینما فردا در حوزه هنری شهر کرمان برگزار می‌شود.

نخستین جلسه سلسله نشست‌های تخصصی سینما فردا در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محسن مجیدی مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان کرمان گفت: نخستین جلسه سلسله نشست‌های تخصصی سینما فردا با موضوع زمان در سینما و با حضور جمعی از فیلمسازان کرمانی در سالن هم‌اندیشی حوزه هنری استان کرمان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها را ایجاد بستر‌های مناسب برای هم اندیشی صاحب نظران، فرصت سازی برای بهره گیری از تجارب و دستاورد‌های کارشناسان سینما و افزایش شناخت و آگاهی علاقه‌مندان سینما به ویژه فیلمسازان و دانشجویان سینما به این حوزه عنوان کرد.

محسن مجیدی افزود: سلسله نشست‌های تخصصی سینما از این به بعد، عصر‌های چهارشنبه دو هفته‌ای یک بار از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در حوزه هنری استان کرمان واقع در خیابان امام‌خمینی (ره)، کوچه شماره ۸ شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در این نشست، می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۶۲۶۷۰ تماس و یا به حوزه هنری کرمان به آدرس بالا مراجعه کنند.

انتهای پیام/س

برگزاری نشست‌های تخصصی سینما فردا در کرمان

برچسب ها: فیلم ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار