سیفی زاده گفت: با برنامه ریزی دقیقی که خواهیم داشت، لیگ برتر بسکتبال کشور از اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیام سیفی زاده سرپرست کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای مسابقات سال آینده در لیگ برتر سعی داریم ضمن آسیب شناسی با نمایندگان باشگاه‌های بسکتبال کشور، نظراتشان را با توجه به لیگی که در سال ۹۷ پشت سر گذاشتیم، با نگاهی موشکافانه با بررسی دقیق، لیگ ۹۸ بسکتبال کشور را برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: اگر چه برای مسابقات لیگ برتر به سبب تورنمنت‌های مختلف تیم ملی بسکتبال وقفه در لیگ داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین برنامه ریزی را برای شروع لیگ داشته باشیم. نهایتا مسابقات لیگ برتر بسکتبال از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

سیفی زاده در ادامه بیام کرد: با جلساتی که با کارشناسان داشتیم در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که باید در رده‌های سنی تغییراتی ایجاد کنیم. هر چه قدر تعداد مسابقات بیشتر شود بسکتبال ما رشد بهتری خواهد کرد. هر تغییری شاید پیامدی داشته باشد، اما هدف ما برگزاری بیشتر مسابقات است‌.

او در انتها گفت: مسابقات بسکتبال ۳ نفره در پیام ارتباطات را به خاطر بزرگداشت پیشکسوت بسکتبال کشورمان "محمود نیکدل" به زودی برگزار خواهیم کرد. از تمام علاقه مندانی که بالای ۳۵ سال هستند دعوت می‌کنیم تا در این مسابقات شرکت کنند.


بیشتر بخوانید:

حریفان ملی پوشان بسکتبال در تورنمنت‌های پیش از جام جهانی مشخص شدند

آسمان خراشان ایرانی در انتظار آغازسومین جام جهانی /کار سخت آسیایی ها برای کسب سهمیه المپیک


انتهای پیام / 

آغاز لیگ برتر بسکتبال از اردیبهشت ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار