پیامک‌های دریافتی بیست و دوم خرداد؛

درخواست ساکنین محله خرم شهر اراک برای نصب سرعت‌گیرها/ وضعیت مبهم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه/ نابودی منابع طبیعی زردکوه به دست سودجویان

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

3778...0918: با سلام خدمت شما تهیه کنندگان گرامی برنامه به دعوت شما. غرض از مزاحمت اینکه ما از ساکنین محله خرم شهر اراک هستیم اخیرا شهرداری اقدام به برداشتن سرعت گیرهای خیابان کرده و با توجه به اینکه اکثر کسانی که قصد عبور از خیابان را دارند سالخوردگان و افرادمسن هستند سرعت بالای خودروهای عبوری بسیار خطر ساز است. خواهشمندیم در صورت امکان به این مسأله بپردازید. انشاالله شهرداری سریعتر نسبت به نصب سرعت گیرها اقدام نماید. ارادتمند شما به نمایندگی از طرف سایر ساکنین حمید احسان پور.

 

1663...0936: سلام. لطفا پیگیر وضعیت مبهم ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه باشید. امید که از بلاتکلیفی در بیایم. ممنون

 

7828...0918: با سلام سایپا در بخشنامه  فروش اعتباری خودروهایش اعلام کرده تحویل ۳۰ روزه اما حالا که ثبت نام کردیم میگن تحویل ۶۰روزه است. بخشنامه اش در سایتش هست. تکلیف ۳۴ میلیون پول ما که به جای یک ماه باید دو ماه بخوابه چیه؟

 

1785...0915: با سلام. تو را به خدا این پیام را به گوش مسئولین سیستان و بلوچستان برسونید چرا جلوی این مسافرکشای شهرستان ایرانشهر رو نمیگیرن. آخه آدم چقد درمیاره که ۱۵ تا۲۰ کیلومتری راهی رو که با۳۰۰۰ تومان رفت و آمد کرده الان ۲۷۰۰۰ تومان همین مسیر و باید این اندازه پول بده. مگه قیامته، کو مسئولی که میگفت به فکر مردمم اینجوری به فکر مردمی.

 

3227...0916: سلام خسته نباشین لطفا به رئیس منابع طبیعی شهرکرد بگین سودجویان دارن منابع طبیعی زردکوه را نابودش می کنند.

 

9399...0990: سلام خدمت مجری محترم و توانمند از مسئولین به پرسید چرا حقوق ما بازنشستگان تغییر قابل توجهی نداشته است. سقف حقوق ما فرهنگیان با زنشسته چقدر است؟ ما با این حقوق کم که زیر دو میلیون و سیصد است چطور زندگی کنیم. لطف کنید پیگری کنید و شفاف به ما بگویید، چند در صد دیگر به حقوق ما اضافه می شود.

 

8282...0933: سلام. دو کانون بزرگ بوی بد اطراف فرودگاه امام خمینی= مجتمع زباله آرادکوه و دامپروری دامگستر است.لطفا پگیری کنید. به دعوت شما

 

9910...0915: حدود 12 سال است کارخانه سیمان غرب آسیا در تربت جام با فروش سهام به همه ساخت کارخانه را شروع و الان دو سال است تولید را شروع کرده. سوال ما اینه که چرا هیچ خبری از سود سهام نیست تعداد افراد خریدار سهام خیلی زیادند و همه افراد کم بضاعت هستند.ممنون. صالحی. تایباد

 

7008...0910: سلام لطفا تعریف مشاغل سخت و زیان آور رو برای ما رانندگان کامیون بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان که در ماه بیست و پنج شبانه روز ماموریت در سطح استان هستیم و شامل مشاغل سخت و زیان اور نمیشویم بفرمائید.

 

1201...0919: سلام دولت اميد و تدبير مي بايد برای قشر کم سواد و بی سواد هم ايجاد شغل نمايد تا افراد اين چنانی مشغول کار شوند و اميد به زندگی.

 

7177...0933: سلام وقت بخیر، همسر من کشتیرانی جمهوری اسلامی ایرانه،الان 2 ماهه توو برزیل گرفتار سوختن تا برگردن ایران،زنگ میزنیم کشتیرانی میگن داریم تلاش میکنیم,ولی هیییییچ خبری نیست، چشممون به تلفن، به در، به پنجره به همه چی خشک شده و منتظر خبریم. شما رو به هر کی که می پرستین یک کاری کنید. شما رو به خدا قسم شما که می تونین یه قدمی واسه دل ما بردارین. شما رو به خدا التماستون می کنم. کشتی باوند گرفتاره تو و برزیل. سوخت ندارند. سوخت نمیده برزیل بهشون..یک کاری بکنید.

 

5926...0936: با سلام چرا به مستمری بگیران تامین اجتماعی که از بانک رفاه حقوق می گیرن سود سهام عدالت پرداخت نشده است.

 

9822...0910: با عرض سلام. اینجانب مالک سیم کارت اعتباری همراه اول که برایتان پیامک ارسال نمودم می باشم و از آذر ماه 1396 زمانی که قصد تماس با مرکز محترم فوریت های پلیسی 110 را دارم ارتباط به جمعیت محترم هلال احمر شماره 112 وصل میشود و طی شکایات متعددی که به ارگان های محترم مربوطه داشتم متأسفانه تاکون وزارت محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مرکز محترم سپاس شماره 195 و اپراتور محترم همراه اول با وجود گذشت حدود 19 ماه از شکایات بنده پاسخگوی این اختلال نبوده اند فلذا استدعای رسانه ای شدن این مشکل را خواستارم. با تشکر و سپاس فراوان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما.

 

8458...0903: چرا هیچ نظارتی بر قیمت مسکن نمیشه شاید حدود پانصد 500 هزار آپارتمان خالی تو اصفهان هست ولی هر روز ملاکین و دلال ها و سودجوها قیمت ها را افزایش می دهند و هر قیمتی بخواهند تعیین می کنند و هیچکس هیچ نظارتی نمی کند آخه یه اقدامی بکنید.

 

5931...0918: با عرض سلام، لطفا راجع به کنترل ساعت کاری رانندگان کامیون که با خستگی و خواب آلودگیشان، باعث وقوع تصادفات فجیع می شوند،گزارشی تهیه فرمایید.باتشکر.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
با سلام چرا اموزش و پرورش شهرستان شهریار علیرغم نزدیک به دوسال مالیات بازنشستگان سال 1396 را عودت نمی دهد؟ ایا ارزش پول الان با دو سال قبل یکی است؟ پس کی می خواهند پرداخت نمایند؟
آخرین اخبار