مدیر کل امداد فارس از جذب ۱۳ هزار و ۲۳۳ حامی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این اتفاق بی نظیر در کشور باعث دلگرمی بیش از ۱۵ هزار کودک در سراسر استان شده است،

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به فضائل و برکات ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با تلاش مستمر کارشناسان حوزه اکرام و نگاه خیرخواهانه خیران نیک اندیش، در این ماه مبارک ۱۳ هزار و ۲۳۳ حامی جذب شدند که این اتفاق در کشور بی نظیر است.

وی افزود: در طول ماه رمضان به خصوص لیالی قدر ۲۱۰ پایگاه جذب حامی در سراسر استان برپا شد که این تعداد حامی ذکر شده متعهد شدند تا از ۱۵ هزار و ۷۱ فرزند معنوی خود حمایت کنند که از این تعداد ۷ هزار و ۴۵۸ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۶۱۳ فرزند محسنین هستند.

بذرافشان تصریح کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۲ ماهه ابتدایی امسال ۶۲ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۳۵ هزار و ۱۷۸ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۶۵ هزار ۹۰۲ نفرحامی نیکوکار فعال در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از ۲۳ هزار و ۲۷۰ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۹۴ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۷۶ فرزند از محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، تصریح کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۳۸ میلیارد و ۵۶۰ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۶۹ ریال و حامیان محسنین نیز ۲۴ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۹۰۹ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
انتهای پیام/م

جذب ۱۳ هزار حامی در ماه مبارک رمضان

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.