رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی با قدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می‌کند.

دستگاه قضایی با قدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ابهر  با اشاره به این موضوع که انسان دو نوع قدرت یکی قدرت شخصی و دیگری بواسطه مسئولیت پیدا می کند و این قدرت در مسئولیت در جایگاه خطیر قضاوت و مسند کارگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک قدرت مضاعف تلقی می شود گفت:اگر این قدرت مسئولیت برای خدمت به خلق خدا باشد یک سعادت و سروری است برای صاحب قدرت، اما اگر استفاده ناصحیح شود شقاوت و خسران برای شخص خواهد بود که همه بایستی به این مقوله دقت و اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و باز کردن گره ها‌ی مردم یک توفیق الهی است اظهار داشت: حرکت در این مسیر با استمداد از قرآن، اهل بیت (ع) و نماز خصوصا در مسند قضا و قضاوت بایستی سرلوحه همکاران و مسئولین قضایی استان باشد، چرا که حکم قاضی فصل الخطاب است و جایگاه قضاوت، جایگاهی بسیار حساس و بالاست.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه خطاب به رییس جدید دادگستری شهرستان ابهر خاطر نشان کرد: در عین حفظ شأن و استقلال دستگاه قضایی همکاری، مشورت و تعامل با سایر دستگاه‌ها خصوصا شورای تأمین برای اتخاذ تصمیمات موثر در جهت خدمت به مردم به عمل آید چرا که برکت و توفیق در کار‌های جماعت است.

اسماعیل صادقی نیارکی حمایت از تولید داخلی و اشتغال را از وظایف مهم دستگاه قضایی برشمرد و تصریح کرد:دستگاه قضایی با قدرت از رونق تولید حمایت و با فساد اقتصادی مبارزه می‌کند و واحد‌های تولیدی که بنا به مشکلاتی تعطیل شده اند بایستی به چرخه تولید و فعالیت برگردند.

در این مراسم از زحمات پور رستم رییس سابق دادگستری تقدیر و بهروز عباسی به عنوان رییس جدید دادگستریی شهرستان ابهر معرفی شد.
 
انتهای پیام/ن
 

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ابهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.