با وجود حواشی اخیر محسن بیرانوند دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۴ خرداد ماه سال جاری نامه‌ای از سوی چند خبرگزاری و به نام و امضای ۳ نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش وجوانان ارسال شد. در این نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بحث انتخابات فدراسیون وزنه برداری ورود کرده بودند و از شخص وزیر ورزش و جوانان خواستند تا محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری از کار برکنار شود.

پس از آن مشخص شد که این نامه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نبوده است و همچنین دست‌خط و امضای یکی از نمایندگان با اعلام رئیس دفترش، جعلی بوده است. با مشخص شدن جعلی بودن این نامه بررسی مجددی از سوی وزارت ورزش و جوانان درخصوص مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری صورت گرفت و محسن بیرانوند نیز در بازگشت از مسابقات جهانی فیجی اعلام کرد که برای هر اتفاقی آماده است. علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری نیز از قانونی بودن حضور بیرانوند در سِمت دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری صحبت کرده بود. خسروی گفته بود در تمام فدراسیون‌های ورزشی دبیر فدراسیون، دبیر مجمع انتخابات نیز خواهد بود.  

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد

این نامه با حواشی بسیار زیادی همراه بود تا جایی که حتی اعضای کمیسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی به آن واکنش نشان دادند و اعلام کردند که هیچ یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعضای این فراکسیون در این خصوص صحبت نکرده اند. در این رابطه اتهاماتی علیه یکی از کاندید‌های انتخابات فدراسیون مطرح شد و برخی نیز او را در تنطیم این نامه‌ی جعلی مقصر دانستند، اما این کاندید در گفتگو با خبرنگار ما ارتباطش با این حواشی را شدیدا تکذیب کرد.

حالا  از فدراسیون وزنه برداری خبر می‌رسد که از سوی وزارت ورزش و جوانان، بحث برکناری محسن بیرانوند از سِمت دبیری مجمع انتخابات منتفی است و بیرانوند با همان حکمی که در فروردین ماه سال جاری از محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده است، به کارش در این مجمع ادامه خواهد داد. به این ترتیب می‌توان بحث نامه مذکور را تمام شده دانست و اذعان کرد که تغییری در انتخاب دبیر مجمع انتخابات فدراسیوت وزنه برداری رخ نخواهد داد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد

تاریخ دقیق برگزاری  این مجمع به احتمال فراوان طی هفته آتی مشخص می‌شود. در این مجمع ۳۱ نفر از روسای هیئت‌های استانی به همراه ۱۴ تن از نمایندگان داوران، باشگاه‌ها، دانشجویان، دانش‌آموزان، قهرمانان  و سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ... شرکت می‌کنند تا مشخص شود که مرادی برای یک دوره ۴ ساله دیگر باز هم رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باقی می‌ماند یا باید جایش را به شخص دیگری بدهد.


بیشتر بخوانید:

صلاحیت نهمین کاندید انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تایید شد

امضای نماینده مجلس در نامه‌ی ارسالی به سلطانی‌فر جعلی است

عضو فراکسیون ورزش مجلس: قرار نیست وزیر طبق خواسته نمایندگان اقدامی انجام دهد

خسروی: قانون می‌گوید بیرانوند دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار