نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:موضع گیری مقتدرانه مقام معظم رهبری در برابر آمریکای جنایتکار نشان دهنده قدرت ولایت فقیه بود.

موضع گیری مقتدرانه مقام معظم رهبری در برابر آمریکا نشان دهنده قدرت ولایت فقیه بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به اهمیت دیدار رهبرمعظم انقلاب و نخست وزیر ژاپن گفت: موضع گیری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در برابر آمریکای جنایتکار نشان دهنده قدرت ولایت بود فقیه بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: مقاومت و موضع قاطعانه داشتن در این ملاقات تاریخی در برابر آمریکای چند صد میلیون نفری با چندهزار کلاهک هسته‌ای و کشوری که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، فقط و فقط در سایه خدا و اتکا به خدا می‌تواند رخ دهد.

وی گفت: گفتمان رهبر انقلاب همان گفتمان امام راحل است و این عزت کشور حاصل رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای، ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ثمرات تشکیل جهاد سازندگی بعد از انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: امام خمینی (ره) برای ماندگاری انقلاب قدم‌های خوبی برداشتند که یکی از آن‌ها تشکیل جهاد سازندگی با انگیزه رفع محرومیت از روستا‌ها و مناطق محروم بود.

وی همچنین به بحث استقلال اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز کشور پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

نماینده، ولی فقیه در استان زنجان یکی از راه‌های تأمین نیاز داخلی کشور را تولید آن برای جلوگیری از واردات اعلام کرد و گفت: در این راستا کشور پیشرفت چشمگیری داشته است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.