مدیر توزیع نیروی برق خوسف از تامین برق مطمئن وپایدار ۱۳ هزار مشترک در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،یوسفی مدیر توزیع نیروی برق خوسف از تامین برق مطمئن وپایدار ۱۳ هزار مشترک در این شهرستان خبر داد و گفت: این مدیریت با پیک بار ۱۳ مگاوات وظیفه تامین برق و خدمات رسانی به بیش از ۱۳ هزار و ۵۹۶ مشترک را برعهده دارد.


وی افزود: انرژی برق مشترکان شهرستان خوسف از طریق یک ایستگاه پست ۱۳۲ کیلو ولتی و از طریق ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۱۸ کیلو متر شبکه فشارضعیف و تعداد ۶۹۲ دستگاه ترانسفورماتور توزیع تامین می‌شود.


مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف تصریح کرد: این مدیریت در سال گذشته از ۱۱ میلیارد ۷۵۶ میلیون ریال اعتبار ابلاغی منابع داخلی، ۱۱ میلیارد ۱۰۲ میلیون ریال را تأمین اعتبار نموده که از این میزان ۷ میلیارد ۶۴ میلیون ریال در سال ۹۷ سرمایه گذاری شده است.


وی اقدامات انجام شده در سال ۹۷ در حوزه بهره برداری را سرویس شبکه‌های فشار متوسط به طول ۱۸۹ کیلومتر، سرویس شبکه‌های فشار ضعیف به طول ۱۴ کیلومتر، سرویس کامل ۱۳۸ دستگاه پست هوائی در سطح شهرستان که بیشترین انرژی توزیع نشده را به خود اختصاص داده است عنوان کرد.


یوسفی تعویض ۱۲۰۷ مقره بشقابی و سنجاقی در انشعابات فشار متوسط شهرستان، نصب برقگیر میله‌ای بر روی شبکه واقع در مسیر‌های صاعقه خیز، کاور نمودن بوشینگ برقگیر، کات اوت و رابط‌های ۱۰۹ دستگاه ترانسفورماتور که بیشترین انژی توزیع نشده را دارا است از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

اجرای ۱۸ پروژه اصلاح و بهینه سازی در خوسف


مدیر توزیع نیروی برق شهرستان خوسف به اجرای پروژه‌های مرتبط با بهره برداری اشاره کرد و افزود: در این راستا ۱۸ پروژه اصلاح و بهینه سازی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۲۶۱ میلیون ریال و ۲ پروژه برای افزایش قابلیت اطمینان و توسعه نقاط مانوری با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیون ریال اجرا شده است.


وی بیان کرد: ۸ پروژه احداث روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۷۵۱ میلیون ریال در سال ۹۷ به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.