معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: طرح راهبری شغلی برای نخستین بار پارسال به صورت پایلوت در چند شهرستان استان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران در مورد اجرای طرح راهبری شغلی در سال جاری در خصوص اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت این طرح برای نخستین بار در سال گذشته به صورت پایلوت در چند شهرستان استان انجام شد.

وی افزود: بر اساس میزان رضایتمندی، بازخورد مثبت و حصول درآمد مکفی در فرصت مشخص شده برای مجریان اشتغال، این طرح امسال در دستور کار قرار گرفت.

رضایی گفت: مددجویانی که نیازمند آموزش هستند پس از فراگیری برخی مهارت‌ها وارد بازار کار می‌شوند و تعدادی دیگر از مددجویان که تمایل به خود اشتغالی دارند پس از دریافت تسهیلات خود به صورت مستقل اشتغال ایجاد می‌کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود: طرح راهبر شغلی به عنوان یکی از راهکار‌های پایدارسازی مشاغل در سال جاری برای اثربخشی بیشتر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در این طرح، کارآفرینان فعالی که در واقع فعال اقتصادی در عرصه شغلی مربوط به خود در حال فعالیت بوده و در بازار ظرفیت عرضه محصولات شان وجود دارد، پس از تائید صلاحیت فردی، فنی و حقوقی، توسط هیئت ارزیابی متخصص، با کمیته امداد  به همکاری می‌پردازند.

رضایی افزود: در این طرح با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، مشاوره، آموزش‌های مهارتی مورد نیاز به مددجویان، کارآفرین راهبر شغلی ضمن تامین مواد اولیه و تجهیزات برای آنها، نسبت به خرید تضمینی محصول تولید شده اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ م

بهره مندی مددجویان مازندرانی از خدمات طرح راهبری شغلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار