به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بارها درباره رابطه خوب و البته مقطعی بین پارسخودرو و نیسان ژاپن اشاره کردیم. ماحصل فصل جدید همکاری بین این دو شرکت ماکسیما، مورانو، پیکاپ، سرانزا و شاسیبلندی به اسم رونیز بود.
خودرویی که برخلاف تصور خیلی زود تبدیل به شاسیبلند قشر ثروتمند جامعه شد. شاید به خاطر اسم آن و شاید به خاطر طراحیاش بود که اینچنین در جامعه مقبول افتاد. جذابی این خودرو به اندازهای بوده که هنوز هم برای آن مشتریان پر و پا قرصی وجود دارد.
رونیز بازار ایران در واقع، نسل اول نیسان پالادین بازار چین یا نیسان ایکسترا بازار آمریکاست. رونیز در بازار ایران به طرزی برقآسا رشد کرد. هم از سوی خانوادهها با استقبال روبهرو شد و هم از سوی جوانان و بهویژه آفرودرها. این را بگذارید به حساب قابلیتهای فنی و ظاهر با ابهتش. چراکه رونیز از نظر آپشن تقریباً حرفی برای گفتن نداشت.
شاید تنها چیزی که این خودرو را بین همکلاسانش متفاوت میکرد جعبهدنده کمکیاش و فرم خاص باز شدن درهای عقبش بود.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/