رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از شناسایی ۳۳ هزار و ۶۲۷ انبار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، محمدرضا صفی‎خانی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مهم‎ترین اقدامات در سال گذشته مبارزه با سرشاخه‎ها و عوامل باند‌های قاچاق در استان بود که جای تقدیر از عوامل اطلاعاتی دارد.

وی با تاکید بر اینکه دو سامانه جامع انبار‌ها و تجارت باید هر چه سریع‎تر شکل بگیرند، افزود: در استان به صورت داخلی سامانه انبار‌ها را راه‎اندازی و اعلام کردیم که هر کس انبار خود را ثبت نکند احتکار محسوب می‎شود.

صفی‎خانی خاطرنشان کرد: هم‎اکنون ۳۳ هزار و ۶۲۷ انبار را در استان شناسایی کردیم که این آمار در تهران ۴۴ هزار مورد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ۹۸ انبار دارای کد در استان داریم، گفت: اگر انبار‌ها تایید نهایی شوند این آمار بالاتر نیز خواهند رفت.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کالا‌ها باعث شده ورود کالایی که تولید داخل دارند را نداشته باشیم، البته از واردات بعضی اجناس مانند البسه و پارچه نمی‎توان چشم‎پوشی کرد چراکه تولید داخل تنها ۶۰ درصد نیاز کشور را برآورده می‎کند.

صفی‎خانی با تاکید بر اینکه این واردات باید کنترل شوند، افزود: همچنین صنایع نساجی و پوشاک باید تقویت شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تولید سالیانه ۱۸ میلیون متربع پارچه در نساجی بروجرد خبر داد و گفت: زاگرس پوش و دیگر برند‌ها را نیز در استان داریم که باید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/م

شناسایی ۳۳ هزار و ۶۲۷ انبار در لرستان

برچسب ها: صنعت و معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.