بهره برداری ۸ کیلومتراز راه‌های بین مزارع اسدآباد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد گفت: در هفته جهاد کشاورزی نیز ۸ کیلومتر از راه‌های بین مزارع به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری ۸ کیلومتراز راه‌های بین مزارع اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سقراط بیرنگ، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد با بیان اینکه تاکنون ۳۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع با اعتبار یک میلیارد تومان با پیگیری جهاد کشاورزی و نماینده مردم مرمت و بازسازی شده اند، افزود: در هفته جهاد کشاورزی نیز ۸ کیلومتر از این راه‌ها به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۷ طرح کشاورزی و دامپروری در سطح شهرستان در هفته جهاد کشاورزی، ادامه داد: این طرح‌ها شامل آبیاری نوین، مرمت راه‌های بین مزارع و دامپروری است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد گفت: برای اجرای ۷ طرح جهاد کشاورزی بیش از ۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه صرف شده است.
بیرنگ به میزان تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۴۱ هزار و ۴۶۹ هکتار اراضی محصولات زراعی در شهرستان وجود دارد که از این میزان ۴۵۶ هزار و ۴۸۹ هزار تن محصولات مانند گندم، ذرت، جو، سیب زمینی، کلزار و گوجه فرنگی برداشت می‌شود.

وی افزود: میزان محصولات باغی بیش از ۴ هزار و ۶۵۰ هکتار است که ۵۹ هزار تن محصولات باغی تولید می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسداباد از تولید ۳۸ هزار تن تولیدات دامی و عسل در اسداباد خبر داد و گفت: تولیدات محصولات در این شهرستان ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

بیرنگ با بیان اینکه در شهرستان اسداباد ۶۵۰ هکتار محصول کلزا کشت شده بود که این میزان امسال به هزار و ۱۶۵ هکتار افزایش یافته است، افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۳ هزار تن دانه روغنی در این شهرستان تولید شود.

وی افزود: محصول کلزا در اسدآباد بعد از برداشت به کارخانه نهاوند ارسال می‌شود که یکی از سرمایه گزاران شهرستان در حال پیگیری ایجاد این نوع کارخانه در اسداباد است.

انتهای پیام/ب

۸ کیلومتراز راه‌های بین مزارع اسدآباد به بهره برداری می‌رسد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
جای تاسف است