مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه بیست و ششم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰۰ کیلو تخم آفتاب گردان قاچاق در ممسنی

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو ۵۰۰ کیلو تخم آفتاب گردان قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ قسام اظهار کرد: ارزش ریالی کالای مشکوفه طبق نظر کارشناسان، ۲۰۰ میلیون ریال برآورده شده است.

کشف ۲۲۹ کیسه آرد قاچاق در مرودشت

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران پلیس آگاهی از طریق منابع خبری مطلع شدند یک کامیون در حال تخلیه آرد قاچاق در یکی از محله‌های شهرستان است.

وی افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک کامیون حامل ۲۲۹ کیسه آرد قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۱۷۰ میلیون ریالاست، خاطر نشان کرد: برخورد جدی، توام و مستمر با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های اصلی پلیس این شهرستان است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در رستم

سرهنگ سلطانعلی عزیزی فرمانده انتظامی رستم گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کسب اطلاع از تردد ۳ دستگاه اتوبوس و سواری ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی رستم، موضوع به ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی، در یک عملیات ضربتی ۳ دستگاه اتوبوس و سواری ۴۰۵ را متوقف و در بازرسی از آن‌ها میزان ۴۰ کیلو پودر مکمل ورزشی، ۳۰ هزار نخ سیگار، ۴۶۰ ثوب پوشاک، ۳ هزار و ۸۶۰ قوطی انواع نوشیدنی و ۶ هزار و ۳۴۰ عدد کپسول ورزشی و انگشتر خارجی و قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در این راستا ۳ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این بار آتش به جان مزارع کشاورزی نودان افتاد

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از آتش سوزی مراتع طبیعی واقع در روستای"نودان" مطلع شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی بخش "کوهمره" به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مذکور اعزام و در بررسی‌های اولیه مطلع شدند این مراتع به دلیل نامعلوم طعمه حریق شده و در حال سوختن است.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه با تلاش کلیه نیرو‌های امدادی آتش سوزی مهار گردید، خاطر نشان کرد: براساس اعلام کارشناسان ۷۰ هکتار از اراضی ملی در این آتش سوزی از بین رفته است.

ناکامی قاچاقچیان درانتقال ۳۷ کیلو تریاک در ممسنی

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ام وی ام مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در پشت داشبورت جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مأموران جان بر کف انتظامی ممسنی با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می‌کنند.

تجاور به چپ کامیون حادثه آفرید/یک کشته و ۶ زخمی

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر برخورد یک سواری پیکان با یک کامیون در محور مواصلاتی ارسنجان، یک نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: شب گذشته مأموران پلیس راه از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی "ارسنجان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک کامیون با یک سواری پیکان با ۶ سرنشین برخورد که منجر به فوت یکی از سرنشینان پیکان و مجروحیت هر ۲ راننده و ۴ سرنشین دیگر سواری شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناس علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده کامیون اعلام کرد، به رانندگان عزیز توصیه کرد که پلیس با رفتار‌های پر خطر و تخلفات رانندگی که باعث به خطر افتادن جان سایر رانندگان می‌شود برخورد شدید و قانونی می‌کند.

کشف ۲ تن شکر قاچاق در ارسنجان

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی شکر قاچاق در یکی از انبار‌های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل دپوی کالای قاچاق شده و در حالیکه یک دستگاه وانت نیسان تعداد ۴۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر بارگیری کرده بود را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ فداکار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله شکر قاچاق را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی کالا توسط افراد سودجو دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

توقیف پراید حامل ۲۰ کیلو حشیش با پلاک ویژه معلولین

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شیراز به یک سواری پراید با پلاک ویژه معلولین مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، میزان ۲۰ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل کپسول سی ان جی جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ خسروانی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار