مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از احداث ۱۵ واحدمسکونی برای مددجویان کمیته امداد دلیجان خبر داد.

احداث ۱۵ واحدمسکونی برای مددجویان کمیته امداد دلیجانموسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در حاشیه تکریم ومعارفه رئیس جدید کمیته امداد شهرستان دلیجان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اختصاص زمین واعتبار لازم برای احداث ۱۵ واحدمسکونی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان دلیجان خبرداد.

موسی نژاد با اشاره به مشارکت خیرین در طرح‌های کمیته امداد دلیجان این شهرستان را از ادارت فعال کمیته امداد در مشارکت خیرین دانست و افزود: با اختصاص زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی وبا مشارکت خیرین بزودی ساخت این واحد‌ها آغاز خواهدشد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در شهرستان دلیجان به واسطه حضور خیرین و مسئولین همراهی که در شهرستان داریم ما دغدغه کمتری نسبت به شهرستان دیگر داریم، ولی مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که امروز بر اساس دستوری که فرماندار دادند ۱۵ قطعه زمین در اختیار کمیته امداد قراردادند.

امیدواریم   بستری برای توانمندسازی خانواده‌ها ی محروم فراهم کنیم

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با حمایت خیرین و منابعی که در اختیار کمیته امداد هست و تسهیلات بانکی که پیش‌بینی کردیم بحث مشکل مسکن محرومان را در شهرستان حل کنیم و هم بستری برای توانمندسازی خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در کنار بحث مسکن مددجویان بحث ایجاد اشتغال هم به عنوان یکی از برنامه‌های کلان هست که دولت دنبال میکند و هم دولت و هم مجلس منابع خوبی در بودجه سال ۹۸ پیش بینی کردند و امیدواریم سریع‌تر این منابع به بانک‌ها ابلاغ شود و بتوانیم بستر اجرایی آن را دراستان و شهرستان‌ها فراهم کنیم.

در پایان این مراسم قاسمی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان دلیجان معرفی و از زحمات حیدری سرپرست کمیته امداد این شهرستان قدر دانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار