فرماندار بویراحمد گفت: خروج گندم از شهرستان بویراحمد به سایر شهرستان‌ها و استان‌ها ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در نشست کارگروه کشاورزی با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد در خرید گندم از کشاورزان به لحاظ رتبه‌ای و مقایسه‌ای پایین‌تر از سایر شهرستان‌ها است، گفت: اینکه در خرید گندم از کشاورزان رتبه پایینی داریم جای نگرانی دارد.

فرماندار بویراحمد با اعلام این خبر که خروج گندم از بویراحمد ممنوع شده، افزود: جهت تثبیت و کنترل رتبه خرید گندم در شهرستان و استان خروج گندم از شهرستان ممنوع است.

وی گفت: نیروی انتظامی، نهادهای امنیتی، شورای تامین و دستگاه‌های مرتبط، نظارت و هوشیاری کامل جهت کنترل وعدم خروج محموله‌های گندم از شهرستان و استان را رصد و پیگیری کنند.

این مسوول گفت: شرایط جهت خرید حداکثری گندم و جلوگیری از تضییع حق کشاورزان فراهم شود، ضمن اینکه مسوولان جهادکشاورزی استان نسبت به ساماندهی کرایه حمل گندم با دستگاه‌های مرتبط همکاری و هماهنگی لازم داشته باشند.

کناری افزود: مراکز خرید گندم در بخش‌های مارگون، لوداب  و دهستان کاکان با هماهنگی مراکز ترویج راه‌اندازی و عملیاتی شود و در مناطق سردسیری استان با توجه به شرایط استراتژیکی که وجود دارد مسوولانجهاد پای کار باشند.

وی در پایان از زحمات مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری جهادکشاورزی در ثبت و ضبط اطلاعات کشاورزی در سامانه پهنه‌بندی کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/ط

ممنوع شدن خروج گندم

برچسب ها: کشاورزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.