با اعلام مسئول برگزاری مسابقات ایران، تاریخ شروع لیگ برتر وزنه برداری مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه رسمی سازمان لیگ‌برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این رقابتها، جهت هماهنگی بیشتر برای شرکت در فصل ۹۸روز گذشته در فدراسیون وزنه برداری برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان تیم‌های مختلف حضور داشتند، محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری و محسن جلیلی مسئول برگزاری مسابقات وزنه برداری ایران نیز بودند که جلیلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این جلسه اظهار کرد: این یک جلسه ابتدایی برای برگزاری لیگ وزنه برداری بود و در آن از تیم‌های مختلف اعلام آمادگی شان را دریافت کردیم.

او ادامه داد: در این جلسه فقط کار‌های مقدماتی برای برگزاری لیگ را انجام دادیم و باتوجه به تغییر اوزانی که صورت گرفته است صحبت‌ها و پیشنهاد‌هایی را از نمایندگان باشگاه‌های مختلف دریافت کردیم. البته زمان بندی مورد نیاز برای شروع لیگ را مشخص کردیم. به این ترتیب بازی‌های لیگ با حضور ۶ تیم مختلف در رده سنی بزرگسالان و جوانان، از تاریخ ۱۶ مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.

او در خصوص اینکه چه تیم‌هایی برای شرکت در لیگ وزنه برداری ایران تا کنون اعلام آمادگی کرده اند خاطر نشان کرد: این موضوع تا پایان تیرماه نهایی می‌شود.

حال باید تا زمان شروع مسابقات صبر کرد و دید کدام تیم‌ها و البته با کدام ورزشکاران پا به لیگ وزنه برداری ایران می‌کذارند.

لازک به ذکر است که روز گذشته بهداد سلیمی قهرمان سابق وزنه بردار المپیک با تیم بیمه رازی برای مربی گری این تیم در لیگ وزنه برداری به توافق رسیده است.


بیشتر بخوانید:

انتخابات ریاست هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه برگزار شد

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد

صلاحیت نهمین کاندید انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تایید شد


انتهای پیام/

۱۶ مرداد، زمانِ آغاز لیگ برتر وزنه برداری اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار