یک سال بعد از ممنوعیت واردات، هنوز هم شرکت واردکننده ایرانی تعدادی ثبت سفارش استفادهنشده در دست داشت. به لطف همین برگههای ثبت سفارش بود که بازار ایران با فیسلیفت نسل چهارم E کلاس آشنا شدند؛ خودرویی که از نظر طراحی یک سر و گردن از رقیب اصلیاش -سری ۵- با ابهتتر نشان میداد. آنچه بهدست مشتری ایرانی رسید مدل ۲۰۱۴ بود.
تغییرات فقط شامل دستکاری در طراحی بیرونی و داخلی نمیشد. مرسدسبنز برای اولینبار روی این خودرو بود که سیستم هوشمند Direct Control را تعبیه کرد؛ سیستمی که کلیه واکنشهای حرکتی خودرو را هوشمندانه رصد میکرد.
نسخه جدید رابط کاربری COMAND نیز در این مدل با نمایشگر ۷ اینچی لمسی عرضه شد درحالیکه نمونه قبلی با نمایشگر ۵ اینچی به فروش میرفت.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/