ارزش باشگاه لیورپول پس از جذب کلوپ بیش از ۷۰۰ میلیون پوند افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ بعد از تساوی دربی مرسی ساید برآندن راجرز از تیم فوتبال لیورپول جدا می‌شود.

تاثیر بزرگ مربی آلمانی بر سهام لیورپول

شروع فصل برای لیورپول

در شروع فصل لیورپول چیزی برای گفتن نداشت و باشگاه هیچ راهی برای فرار از این وضعیت نداشت. در این بین مدیران باشگاه به فکر بودند تا این کَشتی در گِل فرو رفته را نجات دهند. آن زمان مردی عینکی، با کلاهی بر سر و گرمکنی در دوشش به نجات آن‌ها آمد. آن شخص کسی نبود جز یورگن کلوپ.

کلوپ خیلی زود مثل یک ضربه فنی در آنفیلد ظاهر شد که نتیجه اش ۲ فینال چمپیونز‌لیگ شده است. او در ابتدای ورودش، سادیو و واینالدم را خرید و بعد از لالانا و هندرسون بازیکنان تازه وارد باشگاه استفاده کرد. بعد‌ها او صلاح را آورد که مانند یک پیامبر برای مصری‌ها وحی می‌آورد. او آرنولد و فندایک را تبدیل به گران قیمت‌ترین مدافعان دنیا کرد.

آن‌ها با افتخار وارد فینال لیگ اروپا شدند، اما نتوانستند کاپی را به خانه ببرند، بعد‌ها آن‌ها نقاط ضعف خود را تقویت کردند.

تابستان ۲۰۱۸ فرارسید کلوپ طوفان به پا کرده بود، شکیری، آلیسون بکر، کیتا، فابینیو، وارد تیم شدند. کلوپ که در مادرید کاپ را بالای سر برد ارزش لیورپول به ۱.۱ بیلیون پوند رسید.

کلوپ و کادر فنی اش در این ۴ سال چیزی حدود ۷۰۰ میلیون پوند به ارزش تیم اضافه کرده اند.

بازیکنانی که باعث این مهم شده اند، آلیسون، ارنولد، رابرتسون، صلاح، بابی و وندایک که بیشترین سهم را در بالا بردن این ارزش داشته اند، اما در آخر کلوپ بود که فرمان لیورپول را در دست داشت.

انتهای پیام/

لیورپول چگونه قهرمان اروپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار