مدیرعامل آبفار لرستان گفت: مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستا‌ها کمبود اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا کاکاوند گفت: در حال حاضر مجتمع چشمه کوثر پل‌دختر پیمانکار آن مشخص و در حال انجام کار است.

وی تصریح کرد: اگر به‌موقع تأمین اعتبار شود تا دو هفته الی بیست روز آینده آب پایدار آن وصل می ‎ شود در غیر این صورت معلوم نیست که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد.

مدیرعامل آبفار لرستان افزود: خیلی از لوله‎ها در جاده پل‌دختر به معمولان در مسیر جاده، کوه و رودخانه هستند که روزانه شاهد شکستگی ده‌ها لوله آب شرب به‌واسطه راه‌سازی هستیم که این مهم علاوه بر نارضایتی و قطع آب مردم، باعث آلودگی آب نیز می ‎ شود که از محل شکستگی احتمال نفوذ و نشت عوامل بیماری ‎ زا وجود دارد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: حیف است به دلیل کوتاهی و سهل‌انگاری یک نفر خدمات دستگاه‌های دیگر زیر سؤال برود و اگر یک نظارت قوی ‎‌تر و منسجم‌تری باشد این مشکلات به وجود نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: شرکت برق در حال پایدار کردن شبکه روستا‌های سیل‌زده است و انتظار می‌رود قبل از خاموشی‌ها اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام شود.

مدیرعامل آبفار لرستان بیان کرد: اگر یک ساعت برق قطع شود ممکن است بر اساس توپوگرافی آن روستا ایستگاه پمپاژ آن روستا ساعت‎ها قطع باشد.

انتهای پیام/د

مهم‌ترین عامل پایدار نشدن آب روستاها، کمبود اعتبار است

برچسب ها: وزارت نیرو ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.