رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت:تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران مشاهده شده که این مشکل بایستی بررسی و حل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رضا غریب‌پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: رسانه‌ها هم باعث پیشرفت و هم محرم مجموعه کاری دادگستری هستند.

رئیس دادگستری گچساران با اشاره به اختلاف برخی از روسای ادارات گفت: اختلافات اداری بایستی در بین خود آن ادارات حل و فصل شود مگر به جایی برسد که دیگر نتوان فی مابین این مسائل حل شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان در نحوه صحبت کردن دقت نمایند تشریح کرد: ما مسئولان با توجه به جایگاهی که در اجتماع داریم نحوه صحبت و بیان ما بایستی فرق داشته باشد چرا که مردم ما را به عنوان الگوی رفتاری و گفتاری قرار می‌دهند هرچند که مردم خود بهترین الگو برای ما هستند.

غریب‌پور به تفاوت قیمت یک جنس در بازار گچساران اشاره کرد و گفت: تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران وجود دارد که این مورد از ایرادات است و بایستی برطرف شود.

این مسئول اضافه کرد: به عنوان مثال در ۲ قصابی کنار هم هر کدام گوشت را به یک نرخی به فروش می‌رسانند که در این زمینه اجرا قانون لازم و ضروری است.

رئیس دادگستری گچساران خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه و بازرسان نظارت بیشتری بر بازار گچساران داشته باشند.

غریب‌پور افزود: بازار تحت کنترل دادگستری نیست لیکن اگر دادگستری احساس کند که مدیری کم کاری می‌کند به این مقوله ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

نظارت بر تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.